Selamat datang ke blog zara,, jangan lupa follow kyte..jyeah! thanks guys !

first day skola saya (=

Tadi bangun siap-2 sume..then text dengan my hubby before pegy skola.. and text text text text.. then tunggu bas skola.. dengan excited nyer.. haha.. rindu ESEMPI..=) daa sampai sekolah tuh,alaa biase laa kan,pompan kalaw dah start jumpe geng, macam ape daa.. kecoh depan dewan dengan kyteorang niyh.. hee.. then ade assembly plak.. wow.. kyte orang dapat Principle sekolah baru.!!ape ntah name dye pon tak taw.. hahah.. but mmg gempak laa pengetua niyh.. first memang laa macam tak suke ngn dye.. coz care pengetua tuh mcm sombong sikit.. but bler dye kate nak tubuh kan group band music kat sekolah kyteorang.. yahoo!! aku teros sayang dye.. tp sikit jew..tak buley lebey-2 hehe.. and dengar laa pok pek pok pek dye cakap..=D

Lepas tuh dak form 5 daa buley masok kelas n fom3 skaly.. tinggal form 4 jew.. kyteowg kene tggu name ntok masok kelas ape.. then aku tunggu jew laa.. tbe2 ckgu panggil.. "Siti Zaharah Husain awak masok kelas niyh.." " ouh.. okey cikgu.."  tengok-2 aku dapat kelas 4D.. but kelas-2 niyh akan rombak balek.. but tak sure bler.. and aku pikr aku sowang jew kat dalam kelas tuh.. then mmbe aku sorang-2 masok dalam klas tuh.. hahaha.. mmbe sekepale plak uh..! hana,fatin,intan,nisha,farisha,pyka,sue, n rmai agy laa.. but sedey sangat coz kawan gile2 aku,adlina.. kaw takdew.. :( even kaw sebelah kelas aku.. nanty aku nak kacau sapew kalaw bukan kaw.. but its okey laa.. skunk ape nak jadi is untok mase depam kyte k..;)

Then lepas rehat plak.ade yang mntak tukar kelas.. memembe aku ramai gak laa yg tukar.. cos dorang nak drop acc.. and aku pon memang ingat nak tkar jgak,nak amek SP.. but aku bukan ikot kawan.. n memang aku nak.. tapi bler pikir-2 balek,aku rsau tak buley bawak bio n fizik plak.. and td aku mntak pandangan ckgu sume and i think,juz stay acc laa.. yang penting zara, kaw belajar leklok taw.. bia sume orang bangge ngan kaw!! and i will =)

Then balek skola pkol 1.10.. dengan panas terik nye.. jalan jem nye.. saket aty nye.. sume ade laa.. pas tuh, naseb baek baba amek naek kyte.. sejok sket.. haha.. but jalan memang jem trok ah.. ngn skola rendah,skola agame, skola cine,tamil.. peh!! first day sekola daa mcm2 hal.. huh!and sampai uma dalam pukol 2 suku.. then sampai uma plak,, aku terus amek fon and bagi taw dye yang aku daa smpai.. hehe :) n dok pikir jew..pasal aliran tuh..n tnye my parent dowang suwoh bwk yang mane buley.. but ape yang aku buley pon tak taw!! and sumpah saket kepala gile ah.. sampai skunk.. coz bnde niyh bukan bnde maen-2 nak wat keputusan.. haddoyy..pening-2..

#And bende yang tak lupe kat sekolah tadi,nampak jew budak-2 laki yang rambot panjang,hahah teringat awak lah haziq!! =D and i wish you gudluck k nyorok kan rambot tuh.. nanty daa kantoi n kene potong.. hahah sendiri mau ingat.. ^_^