Selamat datang ke blog zara,, jangan lupa follow kyte..jyeah! thanks guys !

Oh My Allah..


Ya Allah.. kaw kuat kan laa hambu mu niyh.. kerana aku tidak sanggop menanggung semua ini Ya Allah.. Aku betul-2 tak kuat,tak larat dan aku laa hamba yang sangat lemah di mata Si Dia Ya Allah.. Setiap kali aku tunai kan kewajipan Engkau, aku tak Pernah Berhenti Berdoa.. dan dalam doa tuh, name Si Dia Tak Pernak lekang dari ucapan Doa Ku.. tapi kenape mesti ini jugak yang aku dapat? walauape pon.. aku tetap Bersyukur Ya Allah.. kerana semua ini mungkin datang dari kesilapan aku sendiri.. Aku Redha.. tapi aku mohon padaMu,bukak kan laa hati Si Dia.. buka kan laa Ya Allah.. perlihatkan laah Dye dalam hati aku niyh.. Sesungguhnya cume sorang dan satu name jew yang daa ade dalam hati niyh.. and orang tuh ade lah kaw! aku cume insan yang lemah yang hanye mampu merayu dan meminta pertolongan Mu..Bantu Aku Ya Allah..